(18+)Sexy Adebimpe The Facebook Girl (season 2 Epi1)

……………..8 weeks later.
SEGE: onihaxy, I don dey notice you all these
days ooooo
ME: wetin happen? ***raised eyebrow***
SEGE: since that bimpe Dam don comot, you
just dey dull this days.
ME: hmmmmmm
SEGE: this one no be the matter of
“hmmmmmmm”, you sure say that girl never
wash pant inside food for you?, infact, I dey
suspect say she don lace her pusssy with juju.
ME: not really jaree. I just like bimpe and I
keep thinking about her. I don’t know why sha.
SEGE: **** laughs loudly***
hahahahahahahahaha. My Baddest Maga ever
liveth, I know say no be the girl dey worry you,
na her pusssy, hahahahaha ****pats me on
the laps and kept laughing****
ME: stop that jaree.
SEGE: hahahahahahaha. Chaii, na so her toto
sweet reach??, onihaxy talk true, e be like say
that girl dey give you special deliveries on
bed.
ME: “segun je ka serious jaree” I just love this
girl sha, I don’t know why I can’t take her off
my mind.
SEGE: guy, tell me say na joke!!
ME: segun, no be joke, I don tell you
something like this before?.
SEGE: ***hissed*** “ode”, instead of you to go
for an H.I.V test abi na AIDS dem dey call am,
you are here mourning about one Dam.
ME: you won’t understand sha.
SEGE: hahahahahaha, why won’t I
understand?, e be like say you were destined
to be her maga for life.
ME: no segun, I always have this feelings that
the judgement we gave her was too harsh.
SEGE: and so?, “iyen o kan aye men”. That is
the minimum judgement a Dam deserves,
ME: stop it jor.
SEGE: she should thank her stars that it
wasn’t in the period that I was desperate to
have money, I for don take her do rituals.
ME: segun haba!!!.
SEGE: na so now. I no know why you carry
sword-man’s abandon K---y-Cat for head like
this?, you don dey craze oo Mr maga.
ME: segun you know what? ****adjusted my
sitting position****, I keep wondering how she
would get back to port-harcourt without T.fare
as she didn’t have money on her.
SEGE: that one simple now, no be runs girl she
be?, sebi na to sell her toto give two or three
guys for bustop and make money.
ME: segun!!!!!!!!
SEGE: yes now mr maga, or patapata e, she go
sell her phone to make money, maybe that’s
why her number no dey go again sef?.
ME: hmmmmmmmmmm!. Oga oooo.
SEGUN : ogbeni forget matter jaree, I dey go
my house to prepare for tomorrow’s work.
ME: ok jaree padi e,
SEGUN: mr maga, you no go see me off?
ME: ***frowned*** no dey call me “maga”
again jor, I no like am jare.
SEGE: you dey craze, na certified maga you be.
If not for me, maybe you for don sell all your
properties give bimpe.
ME: na you sabi. Let me see you off.
SEGE: hahahahahahaha. If you like, kill
yourself ontop one yeye bimpe ooo, you
hear!!!!. Who knows?, maybe she dey ontop
another dicck right now rocking cowgirl’s
style. Abi no be that girl?
ME: wetin do am?
SEGE: chaiiii, that girl fit Bleep ontop
transformer ooooo.
ME: ***laughs*** segun, na you sabi, come
dey go your house abeg. I will branch at your
place tomorrow when I’m coming back from
work.
SEGE: no wahala mr maga “hahahahaha”. My
regards to adebimpe oooooo. Hahahahaha.
ME: you no well.
Segun left my house, I sat down on my chair
and began to review all that happened
between me and adebimpe.
To be continued....